Yhtiötiedote 15.2.2018

Gofore Oyj: Gofore Oyj päätti uudesta osakepohjaisesta työsopimuksen allekirjoituspalkkiosta Suomessa

GOFORE OYJ YHTIÖTIEDOTE 15.2.2018 KLO 10.00

Gofore Oyj:n hallitus on päättänyt uudesta kokeiluluonteisesta työsopimuksen allekirjoituspalkkiosta. Tämä tarkoittaa, että jokaiselle uudelle työntekijälle annetaan osakkeita 1 500 euron arvosta allekirjoituspalkkiona. Palkkion myötä uudet työntekijät otetaan heti yhtiön omistajiksi.

”Goforella henkilöstö tulee arvoissa ensimmäisenä. Haluamme tarjota uusille työntekijöille säväyttävän ensipuraisun ja konkreettisen samaan veneeseen astumisen kokemuksen. 70 % työntekijöistämme on jo nyt Goforen osakkeenomistajia, ja nyt tällä kampanjalla kokeilemme uusien työntekijöiden ottamista suoraan osakkeenomistajiksi”, sanoo toimitusjohtaja Timur Kärki.

Palkkio-osakkeita tarjotaan 50 ensimmäisestä 15.2.-30.6.2018 välisenä aikana tehdystä ja toistaiseksi voimassa olevasta työsopimuksesta. Allekirjoituspalkkio on suunnattu niille henkilöille edellyttäen, että henkilö on allekirjoittanut työsopimuksen edellä mainittuna aikana ja että hänen työsuhteensa on voimassa osakkeiden luovutushetkellä ja että hän ei ole irtisanoutunut. Kampanja koskee vain Suomea ja suoraan emoyhtiöön työsopimuksen solmivia.

Osakkeet ovat saajille verotettava tuloa ja yhtiön osakkeen keskikurssi edellä mainittuna aikana määrittää osakkeiden kokonaismäärän. Luovutettavat osakkeet ovat joko uusia osakkeita tai markkinoilta palkittavien henkilöiden nimiin hankittuja. Kaikki osakkeet luovutetaan samanaikaisesti syksyllä 2018.

Gofore on vuonna 2002 toimintansa aloittanut digitalisaation asiantuntijayritys. Tarjoamme uuden ajan palveluita yksityisen ja julkisen sektorin toimijoille muutoksen kohtaamiseen. Missiomme on muuttaa maailmaa paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Palvelumme kattavat koko arvoketjun – johdon konsultoinnista palveluiden muotoiluun ja rakentamiseen sekä pilvipalveluihin. Kehityksen suunnannäyttäjänä pysyminen vaatii nopeutta, uudistumis- ja kilpailukykyä. Tästä meillä on näyttöä jo 15 vuoden ajalta. Toiminnallemme on ominaista huippuasiantuntemus, ripeys sekä aito vuorovaikutus. Uskomme olevamme asiakkaillemme paras kumppani digitaalisen muutoksen tiellä. Goforelaisia on Helsingissä, Jyväskylässä, Tampereella, Swanseassa, Münchenissä ja Madridissa jo noin 380. Gofore valittiin Suomen parhaaksi ja Euroopan toiseksi parhaaksi työpaikaksi Great Place to Work® 2017 -tutkimuksessa. Lisätietoa: www.gofore.com.