Yhtiötiedote 21.11.2018

Gofore Oyj: Gofore Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu ja yhtiökokous vuonna 2019

GOFORE OYJ YHTIÖTIEDOTE 21.11.2018 KLO 15.30

Gofore Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu ja yhtiökokous vuonna 2019

Gofore Oyj julkaisee tilikauden 1.1.-31.12.2018 tilinpäätöstiedotteen 19.2.2019.

Vuoden 2018 tilinpäätös ja toimintakertomus julkaistaan viikolla 10 maaliskuussa 2019 sähköisessä muodossa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa: www. gofore.com.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi 26.3.2019. Hallitus esittää erillisen yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Yhtiö julkaisee 14.8.2019 puolivuosikatsauksen kaudelta 1.1.-30.6.2019.

Gofore Oyj on vuonna 2002 toimintansa aloittanut digitalisaation asiantuntijayritys. Tarjoamme uuden ajan palveluita yksityisen ja julkisen sektorin toimijoille muutoksen kohtaamiseen. Missiomme on muuttaa maailmaa paremmaksi digitalisaation keinoin ja työkulttuuria uudistamalla. Palvelumme kattavat koko arvoketjun – johdon konsultoinnista palveluiden muotoiluun ja rakentamiseen sekä pilvipalveluihin. Goforelaisia on Helsingissä, Jyväskylässä, Tampereella, Turussa, Lontoossa, Swanseassa, Münchenissä ja Madridissa lähes 500. Gofore valittiin Suomen parhaaksi ja Euroopan toiseksi parhaaksi työpaikaksi Great Place to Work® 2017 -tutkimuksessa. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli 34 miljoonaa euroa. Gofore Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North -markkinapaikalla. Lisätietoja osoitteessa www.gofore.com.