Yhtiötiedote 8.3.2019

Gofore Oyj: Goforen tilinpäätös ja toimintakertomus 2018 julkaistu

GOFORE OYJ YHTIÖTIEDOTE 8.3.2019 KLO 11.00

Goforen tilinpäätös ja toimintakertomus 2018 julkaistu

Gofore Oyj:n vuoden 2018 tilinpäätös ja toimintakertomus on julkaistu yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.gofore.com/sijoittajat.

Julkaisu sisältää tilikautta 1.1.-31.12.2018 koskevan toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, konsernitilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen lisäksi toimitusjohtajan katsauksen.

Julkaisu on tämän tiedotteen liitteenä.

Gofore Oyj on kansainvälistä kasvua tavoitteleva digitalisaation asiantuntija. Meitä on Suomessa, Saksassa, Isossa-Britanniassa, Espanjassa ja Virossa yhteensä noin 550 alan johtavaa asiantuntijaa, jotka ovat yrityksemme sydän, aivot ja kädet. Kaikella tekemisellämme on positiivinen vaikutus – oli kyse sitten johdon konsultoinnista, muotoilusta tai koodauksesta. Meillä tehdään töitä ihmisistä, yhteisöistä ja organisaatioista välittäen. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 50,6 milj. euroa. Gofore Oyj:n osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä First North -markkinapaikalla. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.gofore.fi.