Yhtiötiedote 13.3.2020

Gofore Oyj: Goforen vuosikertomus vuodelta 2019 julkaistu

GOFORE OYJ YHTIÖTIEDOTE 13.3.2020 KLO 16.15

Goforen vuosikertomus vuodelta 2019 julkaistu

Gofore Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2019 on julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.gofore.com/sijoita.

Julkaisu sisältää tilikautta 1.1.-31.12.2019 koskevan hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, ja tilintarkastuskertomuksen lisäksi toimitusjohtajan katsauksen. Muiden kuin taloudellisten tietojen raportointi on sisällytetty hallituksen toimintakertomukseen.

Gofore on julkaissut myös vastuullisuusraportin vuodelta 2019.

Molemmat julkaisut ovat myös tämän yhtiötiedotteen liitteinä PDF-tiedostoina.

Mikael Nylund, toimitusjohtaja, Gofore Oyj
mikael.nylund@gofore.com

Gofore Oyj on kansainvälistä kasvua tavoitteleva digitalisaation asiantuntija. Meitä on Suomessa, Saksassa, Espanjassa ja Virossa yhteensä lähes 600 alan johtavaa asiantuntijaa, jotka ovat yrityksemme sydän, aivot ja kädet. Kaikella tekemisellämme on positiivinen vaikutus – oli kyse sitten johdon konsultoinnista, muotoilusta tai koodauksesta. Meillä tehdään töitä ihmisistä, yhteisöistä ja organisaatioista välittäen. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 64,1 milj. euroa. Gofore Oyj:n osake noteerataan Nasdaq First North Growth Finland -markkinapaikalla. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.gofore.fi.