Tilinpäätös ja toimintakertomus 2.3.2023

Gofore Oyj:n vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti vuodelta 2022 julkaistu

GOFORE OYJ
Tilinpäätös ja toimintakertomus
2.3.2023 klo 16.30

Gofore Oyj:n vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkitsemisraportti vuodelta 2022 on julkaistu. Raporttikokonaisuus on suomeksi tämän tiedotteen liitteenä sekä saatavilla osoitteessa www.gofore.com/sijoita ja englanniksi www.gofore.com/en/invest.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen, vastuullisuusraportoinnin ja vuoden 2022 tilinpäätöksen. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti vuodelta 2022 ovat saatavilla erillisinä raportteina.

Tilinpäätös on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena, suomenkielisenä xHTML-tiedostona, joka on tämän tiedotteen liitteenä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy on toimittanut riippumattoman rajoitetun varmuuden antavan varmennusraportin koskien ESEF-tilinpäätöstä kansainvälisen ISAE 3000 – varmennustoimeksiantostandardin mukaisesti. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitteet on merkitty XBRL-merkeillä.

Tietoja julkaisijasta Gofore Oyj

Gofore on kansainvälinen digitaalisen muutoksen konsulttiyhtiö. Meillä on noin 1 300 asiantuntijaa kaikkiaan 19 toimipisteessä Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Virossa, Espanjassa ja Italiassa. Teknologian ja liiketoiminnan asiantuntijamme rakentavat yhdenvertaista digitaalista yhteiskuntaa ja kestäviä älykkään teollisuuden ratkaisuja. Monimuotoista osaajajoukkoamme yhdistää pioneerihenkisyys sekä halu luoda inhimillisempää, vastuullisempaa ja eettisempää digimaailmaa. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 149,9 miljoonaa euroa. Gofore Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Visiomme on olla merkittävin eurooppalainen digitaalisen muutoksen asiantuntijayritys. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.gofore.com.